تاریخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401
کد 5
به گزارش مفدا مراغه، جلسه ی معارفه ی اولین ورودی از دانشجویان رشته پزشکی عمومی با حضور اساتید،دانشجویان و مسئولان دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر ارجمند ضمن تبریک به دانشجویان اظهار داشت: قطعا حضور شما مایه خیر و برکت برای شهر مراغه و به خصوص دانشکده علوم پزشکی خواهد بود و امید است که در آینده پزشکانی موفق و پر افتخار از جمع حاضر تقویم میهن پرافتخارمان گردد.

 

وی افزود: دانشکده از اساتید برجسته و زیرساختهای مناسبی برخوردار است و شما عزیزان می‌بایست با تلاش مضاعف و مطالعه‌ی کافی می‌تواند به مدارج رفیع رشته‌ی پزشکی دست یابید.

ایشان همچنین خاطرنشان کرد: فراموش نکنید که رشته‌ی پزشکی رشته ایست که همواره نیاز به مطالعه و پژوهش دارد یک دانشجوی پزشکی حتی پس از فارغ التحصیلی هم یک دانشجوست و بایدهمواره دنبال علم اندوزی باشد. مطمئن باشید که دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن و مهیا شدن برای ورود به عرصه‌ی خدمت است.

در ادامه این نشست دکتر احسانی، معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده نیز گفت: از حدود سی سال پیش آموزش رشته‌های علوم پزشکی در دانشکده‌ی علوم پزشکی مراغه آغاز شده است و از سال‌ها پیش پذیرش رشته‌ی پزشکی از خواسته‌های دانشکده و آحاد مردم شهرستان مراغه بوده است.
 


ایشان ضمن تاکید بر اینکه آموزش پیش ران تمام بخش‌های سلامت است افزود: در ایام مبارک دهه فجر قرار داریم، انقلاب اسلامی موجب توانمندی‌ها و موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف شده است که نظام آموزش پزشکی هم در این دوره دچار تحولات و پیشرفت‌های بسیاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید در این هفت سالی که در خدمتتان خواهیم بود، هرچه در توان داریم در طبق اخلاص قرار خواهیم داد و از تمام ظرفیت دانشکده علوم پزشکی مراغه در راستای آموزش شما عزیزان بهره خواهیم گرفت.

در ادامه دکتر اعتمادی معاون درمان دانشکده و مدیر موسس رشته پزشکی مراغه نیز در سخنانی بیان داشت: شما از امروز عنوانی را کسب کرده‌اید که جای تبریک دارد، از امروز شما دانشجو هستید و وارد فضای جدیدی شده‌اید که با دوره‌ی دانش آموزی بسیار متفاوت است. رشته‌ی پزشکی رشته‌ای است که نیاز به مطالعه‌ی بسیار زیاد دارد و آنچه که آینده‌ی شما را می‌سازد نه دانشگاه و استاد بلکه تلاش خودتان است. امیدواریم که در این راه پر افتخار بهترین گام‌ها را بردارید.
 

در انتها کلیپی از دستاوردهای دانشکده و آشنایی با ارکان دانشکده پخش گردید. گفتنی است در پایان این نشست به هر یک دانشجویان ورودی بسته کمک آموزشی حاوی منابع الکترونیکی و سایر وسایل مورد نیاز اهدا شد.